tisdag, januari 21, 2014

LIFE'S NOT ALWAYS FAIR

Idag hade jag min andra yoga-klass. Det är inte sååå jäkla illa ändå, ganska skönt att få stretcha ut musklerna för en gångs skull, vilket jag aldrig gör nuförtiden när jag inte spelar fotboll. Kändes skönt med nystretchade ben när jag tog en springtur efteråt. Nu är det snart dags att hämta E på skolan och vara med henne ca en timme. Sedan åker hon på fiol och jag är off. Varannan tisdag har jag så superkort arbetsdag medans nästa tisdag jag jobbar ända till 7. Jag ska passa på att gå på ett kvällspass body pump, utan Sarah dock för att hon är på Hawaii med sin värdfamilj, IGEN! Var en månad sedan hon var där sist, och nu är de där igen.. Ska inte börja prata om hur orättvist livet är, då det faktiskt finns orättvisa som är tusentals gånger värre! (Men, FAN VAD ORÄTTVIST)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar