torsdag, mars 13, 2014

FIRST SWIM OF THE YEAR

Igår orkade jag inte blogga för klockan var halv 10 innan jag slutat jobba och jag gick direkt till sängen då. Jag gjorde inget speciellt, jobbade, skypade, gymmade, jobbade, det vanliga. Passade på att ta en promenad i det vackra vårvädret också.

Idag utnyttjade jag vädret desto mer, tog ett dopp i vattnet! Inte frivilligt dock utan på grund av en utmaning från Lotta, och ni känner ju mig, kan inte säga nej till en bra utmaning. Jag och Tessa tog ett litet gympass för att få upp värmen och modet, sedan kom Simon och filmade när vi hoppade i. Vi stog och velade ett tag, men sedan gjorde vi det bara och så snabbt var det över! Kunde knappt prata före för vi var så nervösa, och inte efter heller för vi var så kalla och chockade. Men då kan man checka av årets första dopp i alla fall!

(Som andra gånger när jag försökt ladda upp filmer så funkar det inte ,vet itne vad jag gör fel, så här kommer några screenshots istället)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar