måndag, mars 10, 2014

I'M BACK

I regnet och hemmet efter en fantastiskt rolig helg i Las Vegas. För tillfället mår jag inte sådär superbra utan har fått nån släng av magsjuka/ätit nånting dåligt/helt enkelt ätit för mycket och för konstigt. Spenderade halva natten i badrummet.. Mår bättre nu men jag har fortfarande väldigt ont i magen och har inte velat äta något än. Var övertygad om att jag hade fått magsjuka inatt, för jag har bara gått och väntat på att jag ska få det sedan i vintras, men nu är jag inte så säker längre för jag mår så pass mycket bättre så snabbt. Kan ju bara ha varit en snäll variant, eller nånting helt annat, kan man hoppas. Nu ska jag vila, har ändå fått helt ok bra sömn i helgen, men igår natt kom vi inte hem förrän efter 1 och min mage började värka vid 3, var vaken mellan 4-7 och så vaknade jag igen halv 10.. Jag ska vila hela dagen och hoppas jag är helt återställd och kan gå tillbaks till vardagen imorgon, jag vill verkligen inte spendera fler dagar i sängen nu, känns som det var det enda jag gjorde hela förra månaden. Ett inlägg om helgen kommer när jag har lyckats samlat ihop alla bilder, vilket tyvärr inte är så många för som alltid glömmer jag helt enkelt bort att fotografera när jag har kul. Jag vill leva in the moment istället. Alltid lika tråkigt efteråt, men några bilder har vi lyckats ta i alla fall. Och har mycket roligt att berätta om, så stay tuned!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar