söndag, mars 16, 2014

STILL CELEBRATING

Nu har jag nog fått fira min tjugoförsta födelsedag på alla möjliga sätt som jag skulle kunnat! Förra helgen var jag ju i Vegas och firade med Sarah. Båda mina bankkonto fick även en liten större siffra, mitt amerikanska från min fina värdfamilj och mitt svenska från min lika fina biologiska familj, som jag funderar på om jag ska köpa mig en eller två fina presenter för, eller spara inför resemånaden. På måndagen fick jag paket från Sverige från min familj och mormor och morfar med massa svenskt godis och läsning (ätit upp alldeles för mycket redan!). Igår firade jag med mina vänner här i Seattle, vi åt middag, fick den pinsamma obligatoriska äran att bli sjungen åt av servitörerna och mina vänner, en liten efterätt med ett ljus på och ett tomatansikte. Jag fick även ett fint paket, presentkort på Victoria's Secret, av bästa Torun, Abbe och Ellen. Och under dagen hade jag fått ett stort paket proppfullt med massa NYTTIGA godsaker "Malin's Healthy Box" av bästa Sanna, Lotta och Sarah. Kände mig som ett barn när jag gick igenom lådan med alla dessa fantastiskt spännande saker som vi alla fyra spenderar minst ett samtal i veckan om att prata om. Kikar fortfarande ner i den ibland för att upptäcka lite mer, så roligt och perfekt! Igår kväll firades det även med att gå ut på en bar efter middagen med Abbe, Ellen och Nathalie, mina gamla vänner hehe. Vi hamnade på en lite annorlunda bar med en lounge på övervåningen och dansgolv med bar och dj på nedervåningen. Var lite skeptisk först men det blev en så himla rolig kväll och jag längtar till nästa gång vi gör om det! Och sist men inte minst har jag ikväll firat min födelsedag med att gå ut och äta middag med min värdfamilj. Sen kan jag ju inte heller glömma alla gratualtioner jag mottagit på skype, facebook och andra sociala medier under och dagarna efter min födelsedag. Jag blir ännu en gång påmind och glad av hur många fina personer jag är omgiven av. Tack ska ni ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar