torsdag, mars 06, 2014

VEGAS BABY

Riktigt dålig, alltså RIKTIGT DÅLIG, bloggning från min sida den här veckan. Jag vet, men jag har gjort andra saker och så har det inte hänt så mycket. Under dagarna har jag skypat varje dag, jag har gymmat varje dag och i tisdags gjorde jag min sista college klass någonsin. Går inte att säga hur skönt det var att gå därifrån med pappret underskrivet på i handen, så skönt!! 144 timmar, CHECK!!!! Igår kväll hängde jag med Madde för sista gången här i Seattle, hon åker på sin resemånad på riktigt på söndag, men då är jag på resande fot så därför fick vi säga hej då igår. Vi åt froyo och jag fick höra allt om hennes resa med Tess i Florida och det gjorde mig så taggad inför helgen! Det var över två månader sedan jag reste nu, börjar få abstinens. Men idag har jag packat och förberett hela dagen för imorgon blir det VEGAS BABY!!! Aldrig hade jag kunnat gissa att jag skulle få fira min 21-årsdag i Las Vegas, av alla ställen i världen, finns det någonstans som hade varit häftigare att fira det? Skulle inte tro det eftersom utanför USA finns det ingen anledning att fira 21. Innanför USA, vart åker man om inte till Vegas!? Jag är så taggad och förväntansfull, om 24 timmar drar vi! Datorn stannar hemma så nästa gång jag skriver är jag ett år äldre och har förhoppningsvis massa skoj att dela med mig av. Tills dess, what happens in Vegas...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar