tisdag, mars 11, 2014

MY BED IS CALLING MY NAME

Jag har inte hunnit fixa några bilder än, så därför väntar jag lite med Las Vegas. Jag har haft en fullspäckad dag. Jobbade imorse, sedan gick jag direkt till gymmet och mötte Sarah. Vi försöker alltid att gå dit samtidigt på tisdagar och onsdagar då hon också är ledig, vet dock inte varför för vi tränar aldrig tillsammans. Det är bara kul att ha någon att snacka med när man vilar antar jag, byta lite övningar och tips osv. Eller ok, någon i sin egen ålder att snacka med kanske jag ska säga hehe. Mellan 9.30-12 är de flesta som befinner sig på gymmet i årskullen gubbar. Några i medelåldern också antar jag, men mest äldre. Går man lite senare droppar det in lite yngre och snyggare folk. Men jag går oftast på morgonen då pensionärerna brukar har sina träffar typ. Så de flesta av mina bekanta på gymmet är lite äldre gubbar. Trevligt värre va! Får i alla fall känna mig riktigt stark och glänsa med att lyfta tyngst hehe. (En gubbe kom fram till mig idag och berättade hur otroligt imponerad han var av mina chins och han önskade att han också kunde vara lika stark som mig. Tack och fniss.

Sedan tog vi en promenad i det vackra vårvädret tillsammans innan det var dags att gå till affären och köpa lite ingredienser till kvällens middag, äta lunch, göra tvätt, duscha och sedan hämta E på skolan och vara med henne ett tag innan hennes pappa kom och tog henne till fiol-lektion. Då började jag laga middag och sedan kom alla hem och åt tillsammans, utom A för hon kom hem senare från kören. Min värdföräldrar åkte iväg efter maten och jag och tjejerna har spelat Bamse-spel, exakt samma som jag själv brukade spela hemma hos mormor när jag var liten. Så kul då det var mitt favoritspel och kommer ihåg det så väl! Och bra för tjejerna att få läsa lite svenska. Nu har jag nattat dem och sitter och väntar på att mina värdföräldrar ska komma hem så jag kan få natta mig själv. Är så otroligt trött och slut. Och jag har en renbäddad säng (händer inte ofta alltså!!!) och den ropar på mig. Jag kommer snart, ropar jag tillbaks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar