lördag, februari 16, 2013

MY FIRST TIME..

Snowboarding!! Det var mitt och Majas lilla äventyr, vi åkte och hyrde varsin snowboard igår kväll och imorse åkte vi iväg till Snoqualmie kl 9 på morgonen och var där och åkte snowboard till kl 5. Har aldrig ens stått på en bräda förut så det var skitsvårt men vi hade så otroligt kul! Speciellt efter ett par åk då man fått in tekniken.

Maja är ju en rutinerad åkare på en sisådär 5 åk då, så den som ligger här i sängen ikväll och har ont i rumpan är jag såklart. Berättar mer om dagen och resten av helgen imorgon kväll när jag kommit hem. Det var inte bara frid och fröjd utan hände något lite läskigt på vägen hem.. Men mer om det imorgon, nu ligger vi i sängen nyduschade efter ett dopp i jacuzzin och en supergod middag, åh så skönt jag kommer att sova i natt. God natt Seattle, god morgon Sverige

1 kommentar:

  1. Hej, skulle behöva lite råd...

    Om man pratar med en värdfamilj, och de vill att man ska matcha, hur ska man berätta det på rätt sätt till sina egna föräldrar? Om den ena föräldern inte är så jättepositiv till att man ska åka? Den vet att jag vill åka, och vet att det är mitt beslut, men jag vet inte riktigt hur jag ska säga det... Har du något bra tips?

    SvaraRadera