fredag, februari 15, 2013

SUN

Fredag kväll igen och jag ligger just nu Majas säng och taggar inför morgondagen! Ska bli grymt kul, men jag är lite nervös om jag ens kommer klara detta eller inte.. Nyfikna eller? Hehe

Idag har mina värdbarns morfar som är och hälsar på över helgen varit med tjejerna hela dagen, så jag behövde bara jobba på morgonen sedan var jag off. Hade tänkt gå till gymmet men så kollade jag ut genom fönstret och såg en BLÅ himmel istället för vit, vilken lycka!!

Slängde mig på telefonen och tjugo minuter senare var jag ute på en promenad runt Queen Anne med Johanna, iklädd endast en t-tröja och munktröja, den 15 februari. När var senaste gången jag gick så lättklädd i februari?? Har nog aldrig hänt.

Det var i alla fall fantastiskt väder så efter promenaden gick jag hem och duschade sedan mötte jag upp Rebecka i Kerry Park där vi satt och njöt av solskenet ett bra tag innan vi promenerade ner till waterfronten, vidare till Pike Place Market och sedan downtown. En så härlig dag!!

Åkte in till Issaquah vid 5 och då fixade jag och Maja inför morgondagen innan vi åkte hem och åt middag och nu ligger vi i sängen och har gjort iordning dip och grönsaker, mumma!

Tidig kväll så vi är utvilade inför vårt äventyr imorgon. Åh så spännande! Stay tuned

Är förresten jättekul att gå igenom bilderna på en väns datorn, man hittar så många roliga bilder som man nästan glömt bort. Bjuder på några!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar