torsdag, februari 14, 2013

VALENTINE´S DAY

Sedan har jag också fått ett par vackra alla hjärtans dag-kort från min fina värdfamilj
Blev väckt strax efter 7 imorse (började jobba kl 8) av lilla E som stod utanför och knackade på min dörr, kom in och sa "Happy Valentine´s Day Malin!" och så fick jag ett kort som hon hade gjort (ett av två andra som jag fick redan igår!). Ganska fint uppvaknande ändå.

Nu ska jag hänga lite tvätt och så, sedan hämta A på skolan som slutar tidigare idag. Tror vi ska hitta på något kul, kanske åka till bouldering project och klättra lite för vi har special time för E är och åker slalom med min värdpappa idag.

Ikväll är det class och imorgon är det äntligen fredag, vilket innebär att jag åker iväg till Issaquah och Maja för att spendera helgen med henne, känns ju helt fantastiskt bra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar