lördag, februari 09, 2013

WEEKEND IN REDMOND

Hann aldrig med något bloggande igår för direkt efter jobbet packade jag väskan och halv 10 befann jag mig i Redmond hos min kära vän Rebecka. Vi gjorde fruktsallad och chillade i sängen. Jag blir här hela helgen så räkna inte med något bloggande från mig, vi har fullspäckt schema!

Nu på lördagsmorgonen ska jag göra en avstickare till en fotbollsträning här i Redmond, ska bli spännande och så otroligt kul!! Det känns så himla konstigt att hemma i Sverige har mitt fotbollslag idag spelat Kuben Cup, och här sitter jag också iklädd fotbollskläder, men på andra sidan jorden för att träna en träning, som förövrigt är utomhus på gräs, i februari.

Övriga planer den här helgen är kinesisk nyåret, circus, sleep over nr 2, underground tour, bio mm. I'll be back on monday, see you!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar