måndag, februari 04, 2013

TIRED

Av någon anledning (kan bero på en helg proppad med skidåkning och en vecka med orolig sömn) är jag helt slut. Trött som bara den har jag varit hela dagen och det krävdes en hel del självdisciplin för att dra mig iväg till gymmet nu ikväll. Men jag gjorde det, lite cykling och en rätt lång promenad på treadmillen är bättre än att bara ligga i sängen i alla fall, även om jag inte riktigt kallar det träning!

Annars har jag som sagt varit trött idag, även fast jag sov till kl 9. Min värdfamilj kom hem vid noon så jag började jobba kl 12. Var själv med E för A åkte till skolan. Vi läste lite och pysslade. Sedan hade hon ballet och jag hämtade A på skolan. Vi har gjort lite alla-hjärtans-dag-kort idag. Sjukt att det är februari nu. Tiden rusar förbi.

Nu ska jag ta mig i kragen och skriva ihop ett inlägg om helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar