måndag, juni 10, 2013

BRIGHT DAY IN ALL WAYS

Valet ikväll stod mellan att gå direkt från middagen ner till sängen och sova, är hur trött som helst sedan helgen, eller sätta mig här vid datorn och blogga om helgen eller gå till gymmet och möta Sarah för ett litet styrkepass. Valde gymmet vilket var skönt och bra på det sättet, men nu är jag ännu tröttare och stupar direkt i säng och satsar på en liten sovmorgon imorgon. Update om helgen kommer imorgon tillsammans med bilder från Rebecka, om ni inte kan vänta gör ni som min mamma och läser Rebeckas blogg istället för hon är tusen gånger bättre på att uppdatera än jag!

Annars har jag haft en strålande dag i alla avseenden, inte minst solen. Har fina vita linjer från mitt linne då jag och E har varit på stranden hela dagen och haft det gott. Sedan blev det balett och vips så var den här dagen också över! På min lediga tid idag skypade jag med familjen hemma i Sverige. Dagen kändes väldigt kort och gick väldigt fort. Det kändes bra! Vad mer som känns bra är att sova i en säng och inte på ett liggunderlag i nedförslutning. Så nu ska jag njuta lite av den

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar