fredag, juni 14, 2013

PACKED WEEKEND AHEAD

Nu under min lediga tid här mitt på dagen hade jag planerat att skriva ett inlägg här om lite tankar jag haft på senaste tiden, men nu är det bara 20 minuter kvar tills jag ska hämta E, tiden bara försvann! Promenerade med A till hennes sista skoldag idag (gaah!) sedan gick jag direkt till gymmet och körde armar och rygg. Sedan vette tusan vad som hände men tiden rann iväg och jag har tyvärr inte tid att skriva så mycket. Har en fullspäckad helg framför mig. Ikväll åker jag direkt efter jobbet och plockar upp Tess, Madde och Sofie sedan drar vi vidare till Issaquah för midsommarfirande med en härlig samling svenskar!

På lördag morgon blir det tidig uppstigning för att åka med min värdfamilj och plocka jordgubbar och sedan göra sylt osv av dem. På kvällen har Anna sin hej då-middag (!!!) och på söndag ska jag till svenska skolan sommaravslutningn och kika på när tjejerna sjunger. Snacka om Swedish feeling helg! Ska nog träffa Sarah ett tag efter där tills jag ska jobba p söndag kväll. Så ja, riktig fullspäckad helg som vanligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar