onsdag, juni 19, 2013

THE DAYS GO FAST

Vilken konstig dag jag har haft! Började som vanligt med jobb på morgonen, tidigt. En kompis hämtade upp A för camp och jag skjutsade E till skolan. Sedan bytte jag om och mötte upp Sarah för en springtur. När jag kom hem igen hade jag tre missade samtal från min värdmamma och ett sms om att E inte kände sig så bra utan ville åka hem från skolan. Så jag åkte och hämtade henne och var hemma med henne resten av dagen. Såg på en film, sedan hämtade vi hem min vm som var med E ett tag och jag åkte och hämtade A, kom hem och avlöste min värdmamma, gav tjejerna snack och satte igång med middagen till Pippi-filmer i bakgrunden.

Nu på kvällen hade jag planer på att åka ner till downtown, som ändrades till planer på att gå till gymmet som slutade med att jag latar mig i sängen med huvudvärk igen. Känner mig jättetrött, men kan inte låta bli att undra om jag har huvudvärk för att jag ligger här istället för att vara ute och göra något. Ska i alla fall lägga mig i tid och ta en liten sovmorgon till halv 9 imorgon, sedan ska jag skypa och efter det ett träningspass innan jag börjar jobba klockan 1 till halv 9! Sedan är den dagen också över och det är fredag. Oj, vad tiden går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar