tisdag, juni 11, 2013

MORE PICS

Efter en god natts sömn är jag nu återställd! Kände mig full av energi när jag vaknade efter nio timmars sömn. Tog en springtur med Sarah i duggregn, riktigt skönt! Sedan tog jag E till simningen, lekte en stund, hämtade A, stannade på skolan och lekte på lekplatsen en stund, åkte hem och pysslade på en stund innan vi åt middag hela familjen sedan åkte mina värdföräldrar och jag nattade tjejerna och nu har jag suttit vid datorn och lagt upp ett träningsschema. Äntligen ska jag försöka få lite ordning och rutin på träningen, ha bestämt vad jag ska göra för pass i förväg och inte bara göra vad jag känner för, för då blir det ofta det lättaste. Har mest löptränat sedan jag kom hit, plus mina klasser där det mest varit styrka, men nu ska jag börja göra mer egna styrkepass på gymmet. Är taggad och hoppas det kommer att hålla i sig! Nu kommer mina värdföräldrar hem när som helst, då ska jag hoppa direkt i sängen för jag börjar jobba klockan 6 imorgon bitti. Här kommer lite fler bilder bara för att jag vill vara duktig på att lägga upp bilder för en gångs skull, även fast de inte handlar om dagen tyvärr, dom kommer från Maja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar