tisdag, juni 18, 2013

IS IT POSSIBLE TO GET TIRED OF STRAWBERRIES?

Igår hade jag en jätteslapp dag, vet inte varför jag inte tog mig tid att skriva ett blogginlägg, men det får bli nu istället. E var sjuk, så jag jobbade från 7-17, men vad innebar det? Jo, att se på film, ge henne mat, ligga och gosa, läsa böcker ute i hängmattan, pyssla lite, ja ni hör ju, chill dag! Sedan skulle jag möta Tess, men blev för sent så drog på gymmet istället och körde ett litet pass med Sarah. Har haft ont i halsen så var nog bra med en lugn dag. På kvällen såg jag äntligen på efterlängtade True Blood, som jag har väntat på att få se fortsättningen!

Idag hade jag lite sovmorgon, klev upp och hade frukost, förövrigt innehåller varenda måltid de senaste dagarna jordgubbar, hela vår kyl är översvämmad av jordgubbar!! Och mina värdföräldrar har gjort sylt för hur lång tid framåt som helst, men ändå har vi hur mycket som helst kvar! Just nu klagar jag inte, men skulle inte bli förvånad om jag äter mig less på jordgubbar den närmsta veckan. Fast, är det ens möjligt?

Nu har jag tagit en liten promenad, spenderade en lång stund i Kerry Park och njöt av solen och livet. Snart börjar jag jobba. Ska ge E lunch och sedan skjutsa henne till en playdate i West Seattle och hämta igen kl 3, så lär nog stanna och hänga på Alki, känns ju inte helt fel i det här vädret!

Sedan jobbar jag två timmar till och efter det ska jag på mitt första Body Pump-pass på ett tag nu när jag inte längre har en college klass att gå på samtidigt som body pumpen är. Är sjukt taggad då det är den bästa läraren på tisdagar också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar