måndag, juni 24, 2013

YOU GET WHAT YOU GET..

När väckarklockan ringer 5.30 am då vill man bara dö och förbannar sig själv för att man bestämde sig för att kliva upp två timmar tidigare än man behövde. Men fy fan vad skönt när man väl kliver upp och pallrar sig iväg till gymmet, då tackar man sig själv att man klev upp. För att inte tala om hur skönt det är att kunna hoppa in i duschen en timme senare och veta att nu hade jag egentligen fortfarande legat och sovit, men istället har jag redan gjort ett jävligt bra träningspass. Så värt!

Det var hur min dag började idag, följd av jobb 7.30-17.30. A hade en playdate över på morgonen, sedan hämtade vi E och hade lunch. Vi gjorde isglass på honungsmelon tillsammans efter det, byggde lite pärlplattor och sedan gick vi ut ett tag medans det var uppehåll i regnet. E hade ballet nu på eftermiddagen, jag och A åkte till en lekpark under tiden, hämtade E och sedan åkte vi hem och hade middag hela familjen. Nu är jag bara nere och byter om och uppdaterar lite här i väntat på att möta upp Tess och springa lite intervall/trappor. Har egentligen inte så mycket energi efter gymmet så tidigt imorse och kommer direkt från ett tiotimmars-pass direkt efter det. Så är ganska trött. Men solen har kikat fram och som tur är, så är intervallpass korta!

Jag gillar inte att jag blivit en sån tråkig bloggare som bara skriver vad jag har gjort idag och så är det inte mer än det. Men det är det eller ingenting, för som ni märker, när ska jag hitta tiden denna dagen att skriva ett inlägg med mer tanke bakom (=tar längre tid att skriva och jag ska sticka om ett par minuter)? Man tager vad man haver så att säga! You get what you get and you don't throw a fit som mina värdbarn säger

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar