måndag, december 24, 2012

IT FEELS SO UNREAL

Herregud, vad hände med tiden? Jag som skulle vara ledig så många dagar och hinna med så mycket. Mycket har jag visserligen hunnit med, men långt ifrån allt jag ville. Jag kan inte fatta att imorgon kommer min svenska familj hit. Imorgon vid den här tiden kommer huset vara fullt med mina älskade familjemedlemmar, åh vad fantastiskt! Kan inte fatta att det är sant dock. Kan inte heller fatta att hemma i Sverige är det julafton nu. Allt är bara så overkligt.

Jag kommer förmiodligen inte uppdatera här så mycket de närmsta dagarna för jag vill spendera varje vaken sekund med min älskade familj. Så det kommer vara lika dött här som det  varit de senaste dagarna då jag har haft fullt upp med att vara värd för en riktigt lyckad julmiddag i fredags med massvis av fina vänner, vi blev riktigt många, över 20 pers tror jag, och det var en jättetrevlig kväll. I lördags vaknade jag och Maja kl 2 på dagen, haha förvåningen.. Vi pallrade oss iväg till Washington Park som jag har velat se länge nu, och tog en promenad där. Vackert, men ska tillbaks till sommaren för jag kunde riktigt se framför mig hur fint det kommer vara där med allt grönt och alla blommor. Sedan åkte vi ner till downtown och efter det kom Ellinor och Abby över för middag och så bestämde vi oss för att åka till Capitol Hill och gå ut på en gay-bar där som har 18+ efter 2 am för att dansa lite. Det var faktiskt kul! Kommer att gå tillbaks dit.

Idag söndag har jag sovit länge och nu på kvällen åkte jag ner till downtown, mötte upp Rebecka. Och vi var på bushumör så vi har gjort en aaasrolig sak, helt galet!!! Men vill inte avslöja det här utan ska visa det vi gjort för familjen nu i veckan och vill inte berätta det innan dom ser det, vill höra vad dom har att säga haha! Men efter jag visat dom ska jag lägga upp bilder här så ni också får se, lovar! Har haft en asrolig ikväll i alla fall, eller hela helgen och hela veckan har varit grymt bra och rolig. Förstår inte var tiden tog vägen bara.

Nu ska jag skeda Rebecka och ställa klockan för tidig uppstigning imorgon!

IMORGON FÅR JAG KRAMA MIN LILLASYSTER 
(och alla andra såklart)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar