måndag, december 17, 2012

SMILING

Går omkring med ett leende på läpparna, trots mina trötta ögon. Allt känns så fantastiskt bra just nu. Imorse efter jag släppt av A på skolan gick jag på gymmet och körde på crosstrainern en timme, hem och duschade och bara la mig i sängen och slappnade av en stund. Är så stolt över mig själv att jag gick iväg på gymmet när hela jag bara ville lägga mig och sova istället. Det var så värt! Jag blev piggare och jag gjorde ett riktigt bra pass ifrån mig också, älskar all träning just nu. Känner mig pepp på att komma i form. Ska anmäla mig till nån tävling till våren eller sommaren snart tror jag så jag har något att sikta mot.

Resten av dagen har flugit förbi. Hade en slapp dag med E idag då hon klagade på huvudvärk stannade vi bara hemma, läste massvis med böcker i soffan, supermysigt! Och så blev det ännu mer facepainting efter vi hämtat A och så matlagning och nu har vi nyss ätit. Ska snart ha family meeting och sedan går jag nog direkt till gymmet för en timme på löpbandet. Sovmorgon imorgon känns helt fantastiskt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar