tisdag, december 18, 2012

KLAGAR INTE

Det är inte ofta man får en extra paus såhär mitt på dagen, precis innan man ska hämta A på skolan. Snacka om chill jobbdag! Började med att hämta E kl 1 pm efter att ha varit 1,5 timme på gymmet. Åkte med henne på simning, kom hem och då tog min värdpappa henne för att fixa glasögonen. Så nu sitter jag här och ska snart promenera (bra för att jag kan, då E inte är med och säger att hon inte vill gå) för att hämta A och en kompis som ska komma över på playdate, vilket innebär att tjejerna kommer underhåll sig själv till största delen av tiden!

Efter jag slutat jobba kl 6 ska jag testa på ett body pump pass på gymmet tillsammans med Sarah, ska bli kul! Sedan blir det till att hoppa i säng tidigt ikväll för imorgon rullar bilen mot flygplatsen 6 am. Ska bli skönt såklart att vara extra ledig ett par dagar, men så tomt det kommer kännas att inte vakna av skrikande barn som springer omkring ovanför huvudet på mig. Nerå, jag ska absolut inte klaga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar