torsdag, december 13, 2012

MAYBE IT'S ME

Sometimes it just strikes me, the happiness. Happiness for what you may ask? My answer is, nothing, or everything. Just happiness. Maybe it's not Seattle that takes my breath away that I wrote yesterday, maybe it's me, my life, myself. I love my life, I love myself and I am so happy.
Now I'm going to the gym to do something good with all this extra energy. I am gonna run. And run. And run some more.

Ibland så slår den bara till, lyckan. Lycka över vad kanske ni undrar? Ingenting, svarar jag, eller allting. Bara lycka. Det kanske inte är Seattle som får mig att tappa andan ibland, det kanske är jag, mitt liv, jag själv. Jag älskar mitt liv och jag är så lycklig.
Nu ska jag gå till gymmet och springa. Springa och springa, och springa lite till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar