onsdag, januari 02, 2013

AND THEY ARE GONE

Då sitter jag här, själv i huset igen, efter att ha sagt hej då till min svenska familj. Känns ju som väntat, väldigt tråkigt. Men det ska samtidigt bli skönt att komma tillbaks till vardagen, mina rutiner. Och jag har mycket att se fram emot (San Fran om bara två veckor!!!). Solen skiner i Seattle och det känns som att befinna sig i en helt annan värld, det är så vackert att vara omgiven av snötäckta bergstoppar.

De dagar som jag har varit med min familj har varit fantastiska! Vi har hunnit med så mycket och det har varit så kul att få visa dem allt här i Seattle och att mina två familjer har fått träffa varandra. Det kommer att ta ett tag att vänja sig vid att de har åkt hem, och ett tag innan allt går tillbaks till det normala efter att ha varit ledig i nästan två veckor. Just nu har jag väldigt mycket att ta ikapp, inte minst tvätt.. Och en massa spännande saker som jag vill planera in till våren och sommaren.

Jag är så taggad på vad 2013 har att erbjuda. Jag har en känsla av att det här kommer bli a hell of a year!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar