torsdag, januari 17, 2013

SEE YOU LATER

Alltid den här ångesten när jag ska packa för att resa någonstans. Och problemet med att somna kvällen innan. Slutar alltid med att jag går och lägger mig här i sängen framför datorn istället för att fokusera på att packa klart, som att det blir nå bättre av att skjuta upp det och stresspacka en timme innan avfärd. Som det ser ut nu ska jag vara borta i fyra veckor, men det är egentligen bara fyra dagar.

Ska i alla fall bli kul att komma bort en sväng, upptäcka något nytt. Vi får se om jag hinner skriva något mer här innan jag åker till flygplatsen imorgon, annars blir det när jag kommer hem på måndag eller tisdag istället, för datorn lämnar jag faktiskt hemma den här gången. Vet inte om det är en bra eller dålig idé, det jag vet är att jag inte har plats med den i alla fall! Så på återseende. God natt Seattle, god morgon Sverige

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar