tisdag, januari 29, 2013

THE FIRST PAGE OF THE SEATTLE TIMES

Igår hände något roligt! Min värdpappa gav mig tidningen och där på första sidan är en bild på min och Rebeckas flagga som vi gjorde på Gumwall! Det var ett reportage om väggen som turistattraktion och så stod det att det bland annat fanns en svensk flagga i tuggummi där på väggen. Så kul att kunna säga att det var vi som gjorde den! Flickorna tyckte det var jättehäftigt, när min värdmamma kom hem ropade dem "Malin is in the newspaper!" haha inte riktigt sant försökte jag förklara, ingen vet att det är jag och Rebecka som gjort den. Men de hävdar fortfarande att jag var i tidningen igår, haha

Ni kan läsa artikeln och bläddra till bilden här om ni vill! Tror jag ska sno tidningen idag och spara första sidan på den, fint minne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar