söndag, januari 06, 2013

SHOPAHOLIC

Jag lämnade huset imorse och sa till min värdmamma "We are going to an outlet, but I'm not going to buy anything. Maybe if I find something small that I really want I'll buy it. Cause I'm saving my money for San Francisco". Kommer hem 9 timmar senare efter att ha varit med Maja och Arbnore på ett outlet som sagt, ca 260 dollar fattigare och tre fulla påsar. Så myckt för att spara pengar till San Francisco! Sorry Rebecka men jag kommer nog inte ha råd att åka. Vi får leva på mat från McDonalds, billigt! Och så ska vi cykla bort fettet under dagarna, för det är troligen så vi kommer att ta oss fram där, på cykel.

Det var åtminstone riktigt bra köp. För 260 dollar (ca 1700 kr) fick jag två par löparskor (bara ett par av dem hade kostat ca 1700 kr hemma i Sverige så poff redan där har jag tjänat in!), ett par Nike Lunarswift+ 4 och ett par Reebok Premier Road Supreme 2 DS, perfekt för mina överpronerande fötter! På Nike köpte jag också ett par löparbyxor och ett träningslinne. Och så köpte jag en munktröja och ett par shorts. Bara träningskläder, åh ja, jag tar min och rebeckas tävling på allvar, inte bara när det kommer till att inte äta onyttigt, utan träna hårt ska jag göra med!

Spenderade kvällen hemma hos Maja, åt pizza, pratade och mös. Dagarna går fort när man har kul! Nu ska jag se på True Blood och sova, njuta av att inte börja jobba förrän 12.15 imorgon, wiieeee

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar