tisdag, januari 22, 2013

SICK IN SAN FRAN

Sedan jag kom till USA har jag varit sjuk en gång, fram tills den här helgen i San Francisco dvs. Vaknade upp klockan 6 på lördagsmorgonen: "Rebecka..." "Mmmm" "Jag har så jävla ont i magen nu så jag kommer fan inte kunna ta mig upp ur sängen imorgon" "Okej". SNÄLL kompis man har då som bryr sig så mycket om en!

Om jag tog mig upp ur sängen eller inte får ni veta i kommande inlägg, tänkte skriva om helgen dag för dag. Jag ska försöka bli klar idag men lovar inget eftersom jag inte är riktigt pigg. Jobbar ingenting idag, ligger bara i sängen som en annan döing. Som tur är så är det tisdag och min värdpappa jobbar hemifrån, så det är inte jätteproblematiskt att jag är sjuk, han får bara mindre arbete gjort idag stackarn.
Lördagens matintag, tryckte i mig en nuggets
död
Mössa på stranden, inte riktigt frisk nej
KUL att NÅN hade kul i alla fall

(Just for the reckord, jag är ironiskt, Rebecka har på riktigt varit så snäll och förstående hela helgen. Min becka, har haft en sån fin helg med henne!)

2 kommentarer: