måndag, november 19, 2012

BRA START PÅ DAGEN

Har nyss duschat och ätit frukost efter en springtur längs stranden. Helt otroligt, vad vackert! Sprang som på en klippa högt ovanför stranden så hade världens bästa och vackraste utsikt över hela stranden och havet. Det var massa surfare i vattnet, det enda man hörde var vågorna, solen hade precis kommit upp men redan börjat värma. Det perfekta sättet att börja en dag på helt enkelt. Det här skulle jag kunna göra varje dag i resten av mitt liv. Utanför fönstret i rummet jag bor i växer ett träd med granatäpplen i. På framsidan finns ett annat träd med apelsiner i. Seriöst, den här veckan ska gå ut på att hitta mig en rik man här som jag kan gifta mig med och sedan bosätta mig här resten av mitt liv. Önska mig lycka till!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar