fredag, november 16, 2012

SAMMANFATTNING AV DE SENASTE DAGARNA

Liten kort sammanfattning av de senaste dagarna:

  • Först och främst så har min mellanslagstangent slutat att fungera lite då och då, så det blir inga mellanslag när jag skriver, utan jag får sätta dit dem i efterhand genom att trycka jättehårt på tangenten (det här var originaltexten:Först och främst så har minmellanslagstangent slutat att fungeralite dåoch då, sådet bliringa mellanslagnär jag skriver,utanjagfår sättaditdemi efterhand genom att tryckajättehårt på tangenten)
  • I onsdags sa jag hejdå till Marco, det var jobbigt men han trivs i sin nya familj än så länge, och det är ju huvudsaken!
  • Onsdagskvällen tillbringade jag hemma hos Johanna, vi såg på Magic Mike och tryckte i oss över en liter glass. Finns det ett bättre sätt att spendera en onsdagskväll på? Inte på gymmet i alla fall som var ursprungsplanen. 
  • Min högsta dröm är att gifta mig med Channing Tatum
  • Seriöst.
  • Vilken kropp
  • Vilken man
  • Igår var vädret fantastiskt här i Seattle, klarblå himmel! Jag promenerade till downtown och hem igen, umgicks med Malin S där nere ett par timmar. Sedan cyklade jag och E till Kerry Park och njöt av det fantastiska vädret där tillsammans med ett tjugotal andra människor som alla dagar det är bra väder.
  • Trafiken var hemsk igår, kom tio minuter sent till min klass, och då hade inte läraren kommit än pga trafiken!
  • Ställde klockan på halv 6 imorse för att gå på gymmet, tror ni att jag klev upp och gjorde det? Näe..
  • Större delen av min arbetsdag idag gick ut på att baka kakor med tjejerna, som förövrigt blev hur goda som helst!
  • Snart kommer Maja, Anna och Amanda och hämtar upp mig och Johanna, sedan åker vi till Shoreline för att åka skridskor (andra gången den här veckan, wiiieee!!)
  • Imorgon jobbar jag ett tag på dagen, sedan måste jag fokusera på att packa väskan! Så svårt när man ska packa för ett helt annat väder, ett varmare och soligare väder, heheheh
  • På.söndag.åker.jag.till.San.Diego. HUR SJUKT (OCH NICE) ÄR INTE DET!?
  • Var och köpte lite solkräm idag
  • Borde köpa en ny bikini också

2 kommentarer:

  1. Duu, Channing Tatum är redan paxad sen länge! ;) Haft han paxad sen första step up-filmen! ;) haha

    SvaraRadera
    Svar
    1. hahaha, jag har haft han paxad sedan She's the Man!!! Sådeså ;)

      Radera