onsdag, november 07, 2012

GYMMET

Måste bara säga att jag verkligen gillar mitt gym! För det första är det bokstavligen två blocks dit vilket innebär att jag springer dit på 1 minut eller går på mindre än 3. Bara det gör det smidigt och enkelt att ta sig dit. Sedan är det också ett stort gym, flera våningar och olika salar. I konditionsrummet hittar man allt ifrån crosstrainer till löpband, olika träningscyklar, roddmaskiner, trappmaskiner osv. Och idag upptäckte jag den bästa av alla, ett löpband med sin egen touchskärm på! Som sände live-tv från alla betal-kanaler, helt fantastiskt! Sen fanns det massvis med andra funktioner också men jag var så överlycklig att jag kunde se på Criminal Minds samtidigt som jag sprang på bandet.

Idag vågade vi oss ner en sväng där de har alla andra träningsmaskiner, vikter och sånt också. Det finns hur mycket som helst! Vi gjorde bara några maskiner som vi kände igen, men i sinom tid hoppas jag på att känna mig hemma där med. Sedan så älskar jag antalet olika slags klasser som finns, det finns verkligen allt möjligt! Så himla kul, mycket roligare att ta en träningsklass ibland istället för att träna själv. Summasumarum, jag gillar mitt gym och ska nog försöka fortsätta på det här med ett pass kl 6 på morgonen, så länge det gör mig pigg i alla fall. Vi får se om det ger lika bra resultat på fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar