tisdag, november 20, 2012

SUNBURNED IN NOVEMBER

Upptäckte nu att det jag tänkte publicera tidigare ikväll aldrig blev det, så här kommer det jag skrev då, ett par timmar senare!

Jag överdriver inte när jag säger att jag har spenderat hela min dag på stranden idag. Började med en 45 minuters springtur på morgonen, hem och åt frukost, bestämde mig för att stanna hemma när alla andra åkte för att klättra (inomhus!), så jag gick ner till stranden där jag låg på en filt och läste Hunger Games resten av dagen. Nu är klockan halv fem, jag har nyss duschat och dragit på mig en kjol (ååååh så skönt att kunna gå i kjol igen!!), övriga familjen kom hem nu så vi ska snart åka och äta på restaurang. Jag lyckades till och med bränna mig lite idag, trots solskyddsfaktor! Blir alltid lite besviken på mig själv när jag bränner mig, varken skönt eller bra för huden, men kan inte låta bli att känna lite lycka idag trots allt. Att bränna sig innebär att man verkligen varit ute i solen! Sen blir mitt ansikte aldrig någon annan färg än röd, rosa eller vit, ungefär som en tomat. Plus massa fräknar. Nåväl, här kommer ett par bilder jag knäppte imorse



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar