torsdag, november 15, 2012

VANCOUVER AND SAN DIEGO

Vancouver, here we cooommmeeee!! Bokade hostel i Vancouver tillsammans med Johanna och Rebecka i förrgår, den 7-9 december blir vi där. Är så taggad, kommer bli awesome! Men först och främst packar jag väskan för en vecka i San Diego! Vart tog tiden vägen när det redan är dags att åka dit!? Jag pratade om det med min värdfamilj när jag fortfarande var kvar hemma i Sverige. Och nu är det dags att åka på söndag. Hur sjukt är inte det!?! Ska i alla fall bli så himla skööönt och kuuul.

Vi åker på söndag och jag åker hem på fredag (de andra på lördag), vi ska bo hos min värdmammas mamma och styvpappa (10 minuter från stranden, gaaah!!) och vi kommer att fira Thanksgiving där. Och det bästa av allt är att jag är ledig, kommer inte att jobba på hela veckan! Kommer självklart hjälpa till med saker och umgås med min värdfamilj, men att ligga på stranden hela dagen med det trevliga sällskapet klagar jag inte direkt på, heheh. Behöver verkligen lite nervarvning och avkoppling nu, har varit fullt upp sedan jag kom hit för 2,5 månader sedan. Så mycket nya intryck, så många upplevelser och så många nya vänner. Det ska bli skönt att ta en vecka med att vila upp mig och låta allt som hänt sjunka in. Och sedan komma tillbaks till Seattle, laddad för ännu en månads jobb (inte ens en månad, mindre än en månad!) för att sedan fira jul här i Seattle med min svenska familj. Åh, helt jävla underbart!
Vancouver
San Diego

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar