måndag, november 19, 2012

LIKA BRA SOM DET LÅTER

Jag har haft en fantastiskt dag!! Vi åkte allihopa till San Diego Zoo idag, och jag gick omkring där i shorts och linne hela dagen (hur jäkla fantastiskt låter inte det!?). Vi såg allt möjligt, från show med massa djur, till åka linbana, gå runt bland habitaten, guidad busstur. Jag tror faktiskt att ajg spenderade större delen av dagen själv tillsammans med mina värdföräldrar medans tjejerna var med sina morföräldrar. Det var faktiskt jättekul, man hann med att se lite mer i ett vuxet sällskap än med barnen så att säga, och zooet var verkligen ett superfint zoo så det var kul att få se så mycket. Jag hade min första root beer float ockås, vääldigt amerikanskt tydligen. Det är alltså en speciell sorts läsk och så vaniljglass i. Lät inte så gott men det var det faktiskt!

Ikväll har vi firat E litegrann också eftersom hon fyller år nästa vecka men då är vi hemma i Seattle så fick hon lite presenter och tårta nu också. God middag hade vi också, är proppmätt. Ja, jag har det lika bra som det låter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar