fredag, november 02, 2012

KAOS

Mitt huvud snurrar av tankar och mitt hjärta svämmar över av känslor. Jag vet inte om jag ska vara glad eller ledsen, skratta eller gråta. De här två senaste dagarna har varit fyllda till varenda minut med händelser, bra händelser och dåliga, galna och normala, tråkiga och ledsna, planerade och oplanerade, verkliga och overkliga. Det har varit en bergochdalbana och jag förstår inte hur det kan hända så mycket på så kort tid. Jag har hunnit uppleva Halloween som man ser på amerikanska filmer, trick or treatat, varit uppe i Space Needle, träffat en av mina största idoler Hope Solo, lärt känna massvis med nytt folk, åkt buss under staden, sagt hej då till en av mina bästa vänner här, fått veta att en annan av mina bästa vänner inte längre bor några blocks bort utan gick in i rematch under loppet av en morgon, varit lite ledsen för första gången sedan jag kom hit och mycket mer. Ville bara uppdatera er lite om min tillvaro just nu eftersom jag inte har tid att skriva om allt jag gjort de senaste två dagarna och kommer förmodligen inte ha det imorgon heller. Kort sagt min tillvaro just nu är lite kaos och jag lever livet på högsta hastighet

1 kommentar: