lördag, november 17, 2012

LÖRDAG OCH SOVMORGON

Idag tog jag en sovmorgon, min första lördagssovmorgon sedan jag kom hit till USA! Det kändes så sköönt. Jag jobbar mellan 2.15-3.45 pm idag så kände att det ändå inte fanns så mycket tid att hitta på något om jag inte klev upp tidigt, och det hade jag inte lust med eftersom det blev ganska sent igår. Kom hem ca 11.30 pm och släckte sänglampan en och en halvtimme senare. Det var jättekul att åka skridskor, men det är så sjukt svårt att åka på konståkningsskridskor!! Gjorde en rejäl vurpa igår som lär ge mig blåmärken på knäna lagomt till veckan då jag kommer gå runt i shorts, hehe. Efter skridskoåkningen åkte vi till ett Diner och åt glass, så gott!

Nu ska jag kliva upp ur sängen och försöka packa klart väskan, hoppas på att bli klar nu innan jag börjar jobba så jag kan ta en springtur eller gå till gymmet sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar