torsdag, november 08, 2012

KORT DAG

Jag fortsatte det här med att kicka igång dagen direkt med någon slags träning, så idag tog jag en promenad ner till downtown på morgonen för att träffa Annalena. Vi köpte trosor på Victoria's Secret, 7 par för $26 och ordinarie för alla skulle varit över $60, plus att man fick ett hemligt presentkort som är laddat med minst $10 men kan vara laddat med upp till $500, hihi kan ju inte låta bli att önska!

Sedan gick vi till World Market nere vid Pike Place Market, gick omkring där hur länge som helst, kollade på allt godis och mat vi kände igen från Sverige och Tyskland, gick omkring och sa "oooh, I miss thiiiis!" "ooh, look at this!!" varannan minut. Köpte med mig en chokladkalender (!!! perfekt nedräkning tills familjen kommer och hälsar på, eftersom dom kommer den 24e december!) och två marabou daim till det dubbla priset av vad de kostar hemma. Men det var värt det!

Sedan satt vi och snackade en stund vid vattnet innan jag promenerade hem igen. Så skönt att gå istället för att ta bussen, älskar att bo så nära!!

Torsdagar är ju en kort arbetsdag, och min värdpappa och E kom hem en halvtimme efter jag egentligen skulle börjat jobba också så vi hann inte göra så mycket idag. Läste böcker med E i ca en timme, så mysigt.

Nu ikväll har jag haft klass, jag älskar verkligen den här klassen! Tror jag ska försöka ta den nästa termin också faktiskt, vi får se. Nu ska jag duscha och försöka komma i säng tidigt, för imorgon ringer klockan på 5.50 och jag drar på gymmet igen, hejja hejja!!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Hur många timmars barnerfarenhet hade du innan du åkte till USA? Hur långt innan började du söka?

    SvaraRadera