onsdag, augusti 15, 2012

12 - SPORTS

12 Days Left -
Watch a/an..

 American Football Game
(the Seattle Seahawks at CenturyLink Field),

Soccer  Game 
(Seattle Sounders FC at CenturyLink Field),

Game with Hope Solo Guarding the Gole
(Seattle Sounders Women at Starfire Sports Stadium),

Baseball Game
(Seattle Mariners at Safeco Field),

WHL Game in Seattle
(the Seattle Thunderbirds at ShoWare Cener in Kent) 
and/or a NHL Game in Vancouver
(Vancover Canucks at Rogers Arena in Canada)



Nu kommer ett långt inlägg om en av de saker som jag är mest taggad inför och ser fram emot jättemycket att få göra i USA: Kolla på olika sportmatcher live i Amerika! Har alltid varit något jag vill göra, vare sig det är en fotbollsmatch som jag kan allt om och verkligen kan få ut jättemycket av eller bara en baseballmatch som jag inte förstår någonting alls av är det något jag vill se och uppleva! Seattle är väl kanske inte den bästa staden att se på sport i, jag menar det är ju inget jämfört med att gå och se the Yankes eller Rangers spela i New York men Seattle Sounders ska bli riktigt kul att få se spela eftersom de spelar i MLS. Det är också ganska nära till att gå och se nån bra NHL match i Vancouver i Kanada där the Canucks spelar (det var alltid det laget jag ville vara när jag spelade NHL på tv-spel som liten eftersom de har späckhuggare på sina tröjor, tyckte dom var jättehäftiga och snygga, älskade späckhuggare hehe).




Slänger in lite bilder på allt ifrån sporterna och lagen till planerna de spelar på
the Seattle Seahawks
the Seattle Seahawks at CenturyLink Field

the Seattle Sounders FC
Seattle Sounders FC at CenturyLink Field
Hope Solo
Hope Solo and Sydney Leroux
 Seattle Sounders Women

Förtom Hope Solo finns det en hel hög med grymma spelare i Seattle Sounder Women, otroliga 6 stycken av spelarna spelar även för USAs damlandslag ( the US Women's National Team)!! De är Hope Solo, Sydney Leroux, Alex Morgan, Stephanie Cox, Megan Rapinoe och Veronica Perez. Vilket lag! Fick inte nog av att se dem spela i OS, längar tills jag får se dem spela igen, LIVE!

 CenturyLink Field med Safeco Field i bakgrunden 
the Seattle Mariners at Safeco Field
the Seattle Thunderbirds
the Vancover Canucks

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar