torsdag, augusti 09, 2012

ED SHEERAN CONCERT

Har gått och hållt på en liten hemlis ett tag nu, ville inte skriva något om det här förrän det var riktigt klappat och klart! Men det är faktiskt sant, precis som det låter, jag ska på Ed Sheerans konsert i Seattle den 6e oktober!! Jag ska dit tillsammans med Rebecka som jag har träffat och skrivit om förut, hon befinner sig redan i USA i Redmond en förort till Seattle sedan ett par veckor tillbaks. Så imorse när jag vaknade hade hon skrivit att vi äntligen har fått våra biljetter, har gått och väntat på dem i flera dagar nu. De är egentligen slutsålda men hennes värdmamma hjälpte till med att beställa dom i andrahand, så de var väldigt mycket dyrare än de egentligen skulle kostat. Men vi blev två överraskade och glada tjejer när Rebeckas värdmamma sa att hon kunde betala dem åt oss, så himla otroligt snällt!! Är världens tacksammaste och gladaste tjej just nu som går och trallar på alla hans grymt bra låtar, har samlat de på en och samma spotifylista Let's tagga Ed Sheeran, eftersom jag nu har skaffat spotify premium så jag kan lyssna på hur mycket musik jag vill i USA!

 Biljetterna, wiiiiee (taget från Rebeckas blogg)
Eddan!!

1 kommentar: