fredag, augusti 17, 2012

Sista vaccinationen mot Hepatit B ✓

Internationella körkortet  ✓ 
Ny digitalkamera  ✓ 
Läkarintyg för mediciner  ✓ 
Ny kabinväska ✓


Idag rullar allting på och mycket har blivit gjort, känns bra!
 Internationella körkortet anlände i posten, mycket tidigare än väntat

Min nya kamera, verkar vara hur bra som helst hittills, nöjd tjej  ✓ 
Där kan ni även se mitt avklippta hår, känns alldeles för kort och ovant.. men topparna är fräscha åtminstone! (Även fast håret inte är fixat på bilden)


2 kommentarer:

  1. Det är en vecka kvar innan du åker nu! Kan du inte berätta om dina tankar just nu? :D
    Jag tänkte åka som au pair till våren/sommaren!

    SvaraRadera
  2. Ja jag vet, det är galet lite!! :D Absolut, ska försöka skriva ett inlägg idag eller ikväll :) Åh, vad kul, det tycker jag verkligen du ska göra!

    SvaraRadera