söndag, augusti 19, 2012

BUSY WEEKEND

Jag har fullt upp både dag och natt just nu, därför hamnar bloggen på låg prioritering, men ikväll/imorgon ska jag försöka skriva ikapp ett par inlägg!

I helgen har det varit full rulle! Igår var jag med Jonna och Erika, njöt av solen vid älven, pratade och skrattade. Herregud vad jag kommer att sakna mina två blonda fina tjejer, så grymt mycket. På kvällen var jag barnvakt åt två av mina kusiner, Linus och Felix. Var jättekul och mysigt att få ha dem alldeles för mig själv hela kvällen, sista gången vi ses innan jag åker kanske. Vi åt tacos, gick ner till bryggan och fiskade, hoppade studsmatta, såg film och myste!

Idag var jag och åt lunch med fotbollslaget och resten av dagen var farmor här på besök, sista gången jag träffade henne innan jag åker. Oj oj, det börjar bli många hej dån sagda just nu. Sa också hejdå till Lucas, lillasyster Moas pojkvän, ikväll.

Ikväll har jag slagit in paketen till värdfamiljen och jag insåg när jag började att de var fler och tyngre än vad jag trott! Har börjat oroa mig väldigt mycket för packningen, förstår inte hur jag ska få plats med allt jag vill ha med, kommer bli svårt att välja bort saker..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar