onsdag, augusti 08, 2012

20 - THE ORIGINAL STARBUCKS


20 Days Left -
Drink a Latte at the Original Starbucks
Ännu en sevärdhet som hittas på Pike Place Market, the very first Starbucks! Seattle är känt för invånarnas höga intag av kaffe, och det är väl inte så konstigt att de dricker mycket kaffe med tanke på att världens första Starbucks öppnades där. Så det vill jag besöka under mitt år minst en gång!

Men sedan finns det ju hur många Starbucks som helst utspridda över resten av Seattle och hela USA. Jag har en feeling att jag kommer bli en stammis på Starbucks även fast jag inte är någon kaffeälskare, det finns ju hur mycket som helst som inte är kaffe att dricka där med massvis olika smaker. Jag är övertygad om att jag kommer att hitta en favorit, men det hade varit lite kul att försöka prova så många olika som möjligt under året. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar