fredag, augusti 31, 2012

FRAMME I SEATTLE

Jag vill bara meddela att jag nu befinner mig i mitt nya hem för ett år, i Seattle. Jag befinner mig i lite chock blandat med glädje och en otrolig trötthet! Det har varit så mycket nya intryck, saker, platser och personer att ta in. Det är mycket känslor just nu och jag börjar med att ta itu med the most basic, jag behöver sova. Jag ska försöka ta mig tid någon dag och sätta mig här och verkligen skriva igenom allt om Training School, New York och ankomsten hit till Seattle. Men just nu får ni inte veta mer än såhär, jag mår bra. Riktigt bra! För vem skulle inte göra det om det här var en av de första sakerna sin värdmamma visade
Kerry Park, låg närmare än vad jag ens hade föreställt mig. happy face!!
(Inte dom bästa bilderna, tog bara några snabba)

Och att jag sen bara har bra känslor för mina värdföräldrar och mitt nya hem gör ju inte saken sämre! (Har inte träffat mina värdbarn än, dom ligger och sover)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar