tisdag, augusti 14, 2012

ÖVERRASKANDE SAMTAL

Fick nyss ett samtal från min blivande värdpappa! Blev ganska paff när min riktiga pappa kommer med hemtelefonen till mig och så säger jag hallå och så är det min värdpappa som svarar i andra änden. Min värdfamilj är på besök hos släkt i Sverige just nu och vi pratade lite grann om förberedelserna och packning osv. Samtalet gjorde mig, om möjligt, bara ännu mer taggad på att åka! Det känns så himla bra allting, känns som att jag verkligen hamnat hos en toppenfamilj som jag kommer att trivas jättebra med.

Förvånande nog är jag inte så orolig över att jag snart ska åka och inte så jättenervös heller, åtminstone inte så orolig och nervös som jag skulle kunna tänka mig att jag borde vara. Jag brukar alltid oroa mig och bli nervös för varje liten småsak, så jag är väldigt förvånad över hur jag kan vara så lugn, det här är ändå den saken i mitt liv som jag borde vara mest nervös och orolig över, det är en så stor grej liksom. Men jag antar att det är för att allt känns så rätt och så bra. Dock finns det ännu en ganska "lång" tid att hinna bli nervös på, vilket jag tror jag kommer att bli när jag väl sätter mig på planet till Seattle om inte annat!

Kan också avslöja en annan sak som det pratades lite om, den kommande jul- och nyårsveckan. Om det blir som det är tänkt kommer jag att få en så himla underbar jul. Åh vad kul! Jag håller tummarna och ni får vara nyfikna fram tills allt är klappar och klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar