lördag, september 01, 2012

24 TIMMAR SENARE

24 timmar har gått och jag har varken mer tid till att skriva här eller är nå piggare än sist. Men det kommer, jag ska skriva ikapp nån dag till veckan, det lovar jag.

Idag fick jag träffa tjejerna för första gången, dom är hur söta som helst! Och dom har varit alldeles sjövilda hela dagen, har inte velat släppa taget om mig för en minut. Har varit i en amerikansk matbutik, det var en upplevelse! Fanns hur mycket som helst att välja bland. Istället för ett paket flingor fanns det en hel avdelning för flingor typ. Och köper man en Snickers så får man en till på köpet, och det kostar bara ett par kronor. Där har vi förklaringen till att övervikt är ett så stort problem i Amerika.

Annars har dagen bestått av lek med tjejerna och umgänge med värdfamiljen. Kan passa på att göra er lite nyfikna med att berätta att två stora och superroliga saker planerades in och köptes biljetter till idag. Vad för slags biljetter och vart det är ska jag hålla för mig själv ett tag, måste ju skapa lite spänning på den här bloggen. Men kan avslöja att båda sakerna är tillsammans med värdfamiljen i alla fall.

Gav presenterna till allihopa idag också och det var en stor hit, jättekul att alla tyckte om sakerna! Efter nattning av tjejerna tog jag en ganska lång promenad här på Queen Anne där jag bor. Gick en sväng och avslutade med ett stopp på Kerry Park, åh så vackert det är här! Fick nästan tårar i ögonen när jag satt och tittade ut över downtown, Spaceneedle och Puget Sound. Jag är så lycklig. Och trött, så nu ska jag sova.

God natt Seattle, god morgon Sverige.

1 kommentar: