tisdag, september 18, 2012

ALKI BEACH

Jag är trött, även fast jag går och lägger mig tidigt enligt mig så är jag ändå trött! Tog en tupplur på min rast idag, men det hjälpte inte alls. Så nu ska jag försöka lägga mig ännu tidigare, men det lär inte bli av eftersom jag fortfarande har träningskläderna på mig efter en jättedålig springtur. En vecka till, sen ska jag verkligen komma igång med träningen igen!

Ska försöka lägga mig så fort som möjligt nu i alla fall så blir bara en kort sammanfattning av en härlig dag! Vädret här i Seattle är fortfarande helt otroligt. Det är klarblå himmel VARENDA DAG. Inte ett enda moln. Och idag var det sjukt varmt (som varje dag haha!) och A hade en inplanerad playdate direkt efter skolan så jag och E hade mycket tid för oss själva efter hennes swimming-class så vi åkte till Alki Beach för en eftermiddag på stranden. Var ett perfekt val! Vädret var stek och stranden hur bra som heslst! Var jättevackert där och härligt, kändes som en ritkig amerikansk strand på något sätt. Vi hade picknick och doppade fötterna i det iskalla vattnet och promenerade barfota, hand i hand längs stranden. Helt underbart!

Körde förresten dit, var en upplevelse i sig. Andra gången jag kör själv på I5 och det kändes faktiskt lite lättare, men det är så sjukt mycket trafik och filer hit och dit. Hamnade i bilkö på vägen hem också.

Nu, dusch och ett avsnitt av SATC, sedan sängen. Börjar redan 06:30 am imorgon. God natt USA, God morgon Sverige!

Några av de flotta husen som låg längs stranden, skulle inte tacka nej till att bosätta mig där! 
Queen Anne 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar