fredag, september 28, 2012

ÄR DET LAGLIGT ATT VARA SÅHÄR GLAD?

Jag sitter här och är så glad att jag knappt vet vad jag ska skriva eller vart jag ska ta vägen!! Jag har haft två helt händelselösa dagar nerbäddad i sängen, och idag hann jag knappt vakna innan jag tog ikapp all den händelselösa tiden med en förmiddag fullproppad med händelser! Jag är överlycklig just nu, men alldeles till mig så om jag sätter mig här och skriver ner allt på en och samma gång lär allt bara bli ett osammanhängande virrvarr av text. Så jag ska ta en timme med att lugna ner mig, landa lite och sedan skriva av mig lite mer. För jag vill inte bli för uppspelt heller, måste spara på min nyvunna energi, det värsta som skulle kunna hända är nämligen att jag blir sjuk igen, och det vill jag inte!! Så nu ska jag varva ner och sedan skriva ett till inlägg här. Stay tuned!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar