måndag, september 24, 2012

RUBRIKER

Många av de jag känner som bloggar säger ofta att de har svårt att hitta på rubriker till bogginläggen, det är sant, det är svårt ibland! Skulle vara lättare att bara skriva vilket datum det är, men då kan det ju ibland bli flera inlägg med samma rubrik. Och hur kul är det med ett datum egentligen, då får jag en känsla att jag borde fortsätta med att skriva "kära dagbok". Det är bra med en rubrik som talar om vad inlägget handlar om tycker jag, både för mig själv och för er. Men det är inte alltid man får till den där klashiga, mitt-i-prick-rubriken. Bara lite fundering jag hade just nu när jag satt och försökte komma på en rubrik till det kommande inlägget. Kanske borde skapa en egen kategori här på bloggen för mina tankar. För de är många och jag skriver gärna ner dem här om jag har tid, men frågan är om jag borde strunta i det då det kanske är helt ointressant läsning för er?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar