måndag, september 10, 2012

SHOPPING

Ett par bilder på lite av vad jag handlade igår, från Forever 21 och H&M faktiskt! Lite kul för det finns ett hm här i Seattle, inte så jättestort och inte så jättebra var det heller, men helt okej. Priserna är väl ungefär som hemma, kanske lite lägre. Men det blir ändå ett ännu lägre pris pga att kronan är så låg i förhållande till dollarn, så det var värt att köpa kläder på hm här än hemma. Speciellt hms basplagg blev jättebilliga eftersom de redan hade ett lägre pris här. Köper många av mina basplag på hm, tycker dom är bra! Leggings och linnen köper jag på Gina Tricot dock. Aja, nog om det, här kommer lite bilder! Men orka rinte kolla upp hur mycket allt kostade och vad jag handlade för exakt, vill snarare inte veta hur mycket jag egentligen gjorde av med

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar