tisdag, september 11, 2012

SOVMORGON OCH TRÄNING

Unnade mig en sovmorgon till kl 10 idag, så skönt! Hade kunnat sova ännu längre men bestämde mig för att kliva upp och ta en springtur istället. Gick tungt, är ledsen att jag har tappat så mycket på konditionen och träningen.. Men ska försöka få in en vana att springa när jag har fri tid såhär mitt på dagarna eller kvällarna om jag inte har något roligare för mig. Men den 25e när min tränings-kurs på college drar igång ska jag försöka dra in lite på det onyttiga och dra upp lite på träningstempot, fram tills dess ska jag unna mig massvis med godsaker!

Jag var ute och sprang en kväll förra veckan också och då sprang jag förbi ett område där jag tyckte det kändes obehagligt och läskigt att springa, men såg inte så mycket eftersom det var mörkt. Idag sprang jag samma slinga och upptäckte stället, och nu när det var ljust såg jag vad det var som låg där också. Det var en kyrkogård, inte konstigt att det kändes obehagligt att springa där. Stor verkade den vara också.

Nu ska jag ta en dusch och sedan hämta E på preschool och åka direkt med henne till hennes första swimlesson för säsongen, spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar