tisdag, september 18, 2012

MY FIRST LETTER FROM SWEDEN

Fick en så glad överraskning idag, mitt första brev från Sverige! Det var från min vän Moa, min älskade saknade Moa. Åh, vad jag blev glad! Det innehöll en marabou och ett brev på tre a4. Blev så glad av att läsa det och veta att jag har en så otroligt bra vän hemma i Sverige, som alltid kommer att finnas och vara just det, min vän. Jag är glad att vi hittade varandra, och jag saknar att träffa henne varje dag och varje kväll och varje natt och varje morgon, den tiden saknar jag ibland. Till alla mina vänner som är 94or där hemma: ta vara på studenttiden, för den kommer inte tillbaks. Finns det någon i klassen som ni vill lära känna, gör det. Det kanske blir en av dina bästa vänner, trust me I know. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar