lördag, september 29, 2012

INPLANERAT

Kände att jag ville dela med mig av lite roliga saker som jag har planerat in, är så taggad på allihop!! Släpper härmed några saker som jag sagt förut att de var hemliga. Men nu får ni veta allt (utom vad som sker imorgon)!

Ett par stora saker eller resor som biljetter är bokade till:
30 September: HEMLIGT, kika in här imorgon så kommer jag att avslöja vad det är efter jag gjort det
6 Oktober: Ed Sheeran med Rebecka
7 Oktober: Sounders game med värdfamiljen
12-14 Oktober: Scottish Lakes High Camp med värdfamiljen och Johanna
31 Oktober: Halloween
18-23 November: Thanksgiving i San Diego med värdfamiljen hos min värdmammas familj
24 december-2 Januari: Familjen+mormor+Lucas kommer hit till Seattle!!
3 April: Rihanna med Rebecka

Andra resor/saker jag ska göra men inte bokat datum för:
Vancouver: Innan jul
Forks: Kanske innan jul
American football och/eller baseball game: Innan jul
Mt Rainier (+massa fler naturstälen jag vill se och hikes jag vill göra): Antingen inom de närmsta veckorna eller vänta till våren/sommaren
Whale watching + åka till San Juan Islands: Sommaren
San Fransisco: Våren/sommaren
Los Angeles: Våren/sommaren
Hawaii: Min andra semestervecka, kanske våren
Beta av lite fler saker som jag vill se och göra här i Seattle

Sedan finns det självklart massvis med "mindre" saker jag planerar att göra, och allt som inte är bestämt till 100% kommer säkert hinna ändras flera gånger om innan det är dags! Jag har ju 11 månader kvar att planera på.

2 kommentarer:

  1. Gud va roligt :D Längtar riktigt mkt till jag själv kommer iväg :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, så kul att ha mycket roliga saker att se fram emot! :) det borde du göra ;) hehe!

      Radera